WIADOMOŚCI

Złamana noga Roberta Kubicy
Złamana noga Roberta Kubicy
Szczęście w nieszczęściu - tak można najkrócej opisać konsekwencje niezwykle groźnie wyglądającego wypadku, jakiego doznał Robert Kubica na 27. okrążeniu wyścigu o Grand Prix Kanady.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Prawdopodobnie najpoważniejszym urazem, jakiego doznał Polak, jest złamana noga. Pechowo, oznaczać to niestety będzie dla Roberta przerwę w startach - jak długą, ciężko na chwilę obecną dokładnie oceniać, jednak można się spodziewać przynajmniej dwóch miesięcy absencji.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

131 KOMENTARZY
avatar
lukaszt_89

10.06.2007 21:00

0

Naszczescie tylko noga a nie cos gorszego mu sie stalo. Robert trzymaj sie i szybko zdrowiej.


avatar
rudy331

10.06.2007 21:06

0

jak jak widziałem że nie rusza się we wraku bolidu aż serce mi mocniej zabił.To cud że tylko noga.


avatar
glider

10.06.2007 21:06

0

Najgorszy bo Roberta. A co do Senny wypadek bardzo podobny Senna też siedział bez ruch w bolidzie a wypadek wyglądał dużo mniej poważnie


avatar
Kadet

10.06.2007 21:06

0

Serce mi zamarło, ale teraz oddycham z ulgą...


avatar
zawit1

10.06.2007 21:07

0

Trzymaj się ROBERT!


avatar
tomcat

10.06.2007 21:08

0

Robert kuruj sie i wracaj na tor jak najszybciej. Życzę zdrówka ...


avatar
Disi

10.06.2007 21:10

0

Podobno dwa miesiące przerwa czekają Roberta. Aż mi się nie chce oglądać tych wyścigów bez niego...Ech...


avatar
rudy331

10.06.2007 21:10

0

jak jak widziałem że nie rusza się we wraku bolidu aż serce mi mocniej zabił.To cud że tylko noga.


avatar
witek70

10.06.2007 21:11

0

Znany, ja także miałem przed oczami wypadek Senny. już teraz wiemy dlaczego włodarze F1 tak pracują nad bezpieczeństwem. Wypadek wyglądał , jakby Robret nie miał kompletnie kontroli nad bolidem. trzymam za niego kciuki. Jest twardzielem nad twardzielami !!! Wyjdzie z tego i jeszcze pokaże na co go stać. Trzymam za niego kciuki! Najpierw byłem załamany. Teraz po pozytywnych informacjach na temat stanu jego zdrowia trochę się uspokoiłem. Czekam na kolejne informacje. Jeżeli którys z Was ma jakieś dane na temat Roberta wszystko piszcie.


avatar
michalchlebicki

10.06.2007 21:12

0

robert napisz do mnie na adres skotniki dolne 33 marian chlebicki i wracaj wracaj do zdrowia i do bolidu zdrowka


avatar
jdb

10.06.2007 21:12

0

Robert bądz silny !!! Szkoda tylko, że następny wyścig za tydzień, gdyby była większa przerwa Robert mógłby bez problemu startować, byłby zdrowy całkowicie !!!


avatar
vollo

10.06.2007 21:12

0

Robert nie jest zwyklym czlowiekiem i to pokazal na mten niszczesny wypadek poniewaz zaden człowiek nie dal by rady wyjsc z takiego wypadku tylko ze zlamana noga Robert jest maszyna i oby tak dalej bylo pozdrowienia dla niego i niech szybko wraca do zdrowia


avatar
jaros69

10.06.2007 21:12

0

Jak to się stało zaraz przypomniało mi się jak Robert narzekał na balans bolidu i hamulce. Co za wypadek ! Wydaje mi się, że koło BMW podbite zostało przez przód Toyoty.


avatar
p3y

10.06.2007 21:13

0

serce mi staneło jak zobaczyłem ten wypadek.....senna przed oczami....Robert WRACAJ DO ZDROWIA


avatar
glider

10.06.2007 21:13

0

Takie wypadki pokazują jak bardzo nam ptrzebna jest taka osoba jak Robert. W pewnym momencie pomyślałem że jeżeli Robert nie wróci na tor to ja zostwiam F1 i oglądam szachy. Mam nadzieję że wyjdzie z tego jak najszybciej bo nastęnego wyścigu jakoś mi się nie chce oglądać.


avatar
Mohikanin

10.06.2007 21:13

0

Okropnie to wygladało. Naszczęście Robert żyje. W sumie dobrze że rozwalił ten bolid, może nowy będzie lepszy.


avatar
glider

10.06.2007 21:13

0

Czy ktoś zauważył co się tam wogule stało?


avatar
vollo

10.06.2007 21:14

0

Robert nie jest zwyklym czlowiekiem i to pokazal na mten niszczesny wypadek poniewaz zaden człowiek nie dal by rady wyjsc z takiego wypadku tylko ze zlamana noga Robert jest maszyna i oby tak dalej bylo pozdrowienia dla niego i niech szybko wraca do zdrowia


avatar
tomek_sem

10.06.2007 21:14

0

bolid Kubicy zawadzil o tył bolidu Toyoty


avatar
Mika Hakkinen

10.06.2007 21:14

0

Aż mi zaczęła ręka drżeć jak zobaczyłem wrak Roberta... Mam nadzieję, że jest jest to jedyny uraz... Trzymaj się Robert!


avatar
vollo

10.06.2007 21:14

0

Robert nie jest zwyklym czlowiekiem i to pokazal na mten niszczesny wypadek poniewaz zaden człowiek nie dal by rady wyjsc z takiego wypadku tylko ze zlamana noga Robert jest maszyna i oby tak dalej bylo pozdrowienia dla niego i niech szybko wraca do zdrowia


avatar
Senna

10.06.2007 21:15

0

Znany masz racje dokładnie o tym samym pomyślałem jak Senna uderzył w tą betonową ścianę, a podbicie bolidu do góry przypomniało mi wypadek Rubensa Barrichello chyba z tego samego wyścigu co Senna zginął.Normalnie połączenie tych dwóch wypadków, chciałbym wiedzieć jak to sie tam zaczęło, ale wydaje mi sie ze go tam ktoś zepchną przy wyprzedzaniu, niestety pewny nie jestem. To cud ze to tylko złamana noga!!! Robercik trzymaj się jesteśmy z Tobą i wracaj jak najszybciej!!!!!!!!!! Zdrowia życzę!!!!!


avatar
lukaszt_89

10.06.2007 21:15

0

Teraz ta formula straciła u mnie polowe atrakcyjnosci jak Kubicy nie ma


avatar
rafnetpc

10.06.2007 21:18

0

Kochany Robercie TRZYMAJ SIE , BEDZIESZ JESZCZE MISTRZEM ŚWIATA BO JESTEŚ NAJLEPSZY BMW TO SZKODA GADAĆ .WRACAJ DO ZDROWIA !!!!


avatar
PONTI-DRACRAVEN

10.06.2007 21:18

0

Tak jak "ZNANY" przypomniał mis ie wypadek senny, robert moze dziekowac za ten cud techniki ktorym jest monokok! Dlatego tez ogranicznie zespolow pod wzgledem testowania i rozwijania bolidow przez FIA i F1 jest glupota, bo to sie pozniej przenosi na nasze samochody do codziennego uzytku! Robert Wrazaj jak najszybciej na tor!


avatar
Senna

10.06.2007 21:18

0

Oglądałem właśnie powtórki na Polsat Sport Robert miał kontakt z Trullim to jest moje zdanie, ale oczywiście się mogę mylić....


avatar
Poohaty

10.06.2007 21:18

0

Robert ty nasz tytanie. 2 miechy to głupie gadanie lekarzy. Ty jesteś nadczłowiekiem. Za 2 tygodnie wciśniesz się do bolidu i będziesz śmigał aż miło.


avatar
witek70

10.06.2007 21:19

0

Roberta czeka min. miesiąc przerwy. Miejmy nadzieje, że poza złamaną nogą nic mu się więcej nie stało.


avatar
Senna

10.06.2007 21:19

0

Oglądałem właśnie powtórki na Polsat Sport Robert miał kontakt z Trullim to jest moje zdanie, ale oczywiście się mogę mylić....


avatar
Znany

10.06.2007 21:19

0

Kubica nie wróci w tym sezonie, nie ma co sie łudzić, w sumie lepiej jakby szybko powrócił na tor, ale myslę, że lepiej niech sie kuruje, a nie szaleje


avatar
[email protected]

10.06.2007 21:20

0

oby...... ale mam nadzieje że wróci


avatar
Mati_f1

10.06.2007 21:20

0

Robert będzie jak Simon Amman po wypadku wróci i wygra dwa złote medale na olimpiadzie, a w tym przypadku dwa GP:)


avatar
barteks2

10.06.2007 21:21

0

MASAKRA, CO ZA WYŚCIG, 4X SAFETY CAR, 10 KIEROWCÓW OUT, KUBICA POTWORNY WYPADEK :(((


avatar
tomek_sem

10.06.2007 21:21

0

popieram znanego nie ma sie co narazac


avatar
glider

10.06.2007 21:22

0

Myślę że wróci na Hungaroring ale napewno wypadek zostawi ślad


avatar
barteks2

10.06.2007 21:22

0

MIEJMY NADZIEJE, ŻE ROBERT BEDZIE JEZDZIL JESZCZE W TYM SEZONIE, TERAZ TO JEST PEWNE ZE ZASTAPI GO VETTEL !!!


avatar
matcial

10.06.2007 21:25

0

szczerze? to znany cos pierdoli? caly sezon? czlowieku, robert nie da rady tyle wysiedziec i za trzy wyscigi bedzie siedzial w bolidzie, jestem tego pewien


avatar
glider

10.06.2007 21:26

0

Zgadzam się z matcial robert nie usiedzi na miejscu


avatar
barteks2

10.06.2007 21:27

0

MIEJMY NADZIEJE, ŻE ROBERT BEDZIE JEZDZIL JESZCZE W TYM SEZONIE, TERAZ TO JEST PEWNE ZE ZASTAPI GO VETTEL !!!


avatar
Znany

10.06.2007 21:28

0

Myśle, że ten wyścig w końcu wyeliminuje beton z torów, ten tor to już ogólnie przeżytek, za dużo betonu


avatar
glider

10.06.2007 21:28

0

Zgadzam się z matcial robert nie usiedzi na miejscu


avatar
krys

10.06.2007 21:28

0

Robert ma silną psychikę, da sobie radę.


avatar
Disi

10.06.2007 21:29

0

Co ty piszesz Znany-Robert ze złamaną ręką wygrał wyścig w F3...miał 18 śrub a lekarze NIE DAWALI mu szans na dalsza karierę kierowcy. Robert pewnie chciałby wystartować już za tydzień bo taką ma wolę walki. Wypadek to kluczowy moment w który kierowca zadaje sobie wiele pytań-ale to właśnie w takich chwilach "chłopcy oddzielani są od mężczyzn". Robert jest profesjonalistą i wie że wypadki to ryzyko wkalkulowane w ten sport. Moim zdaniem jeśli tylko pozwoli na to zespół BMW to Kubica wystartuje za 3 tygodnie...choć złamanie nogi to poważna sprawa.


avatar
bogdan

10.06.2007 21:29

0

Robert, teraz bedziesz mial chwile wiecej, wiec moze przeczytasz nasze posty, w trakcie wyscigu bylem na dwoch czatach i w tym momencie kazdemu zamarlo serce, mi tez! Wracaj szybko do zdrowia, na koniec wyscigu odegrany zostal hymn w ktorym padaja slowa "Boze zachowaj Krolowa", my modlimy sie, by zachowal Ciebie


avatar
lukaszt_89

10.06.2007 21:30

0

Tez mi sie wydaje ze Robert nie wytrzyma tak dlugo bez jazdy w bolidzie


avatar
glider

10.06.2007 21:31

0

A Vettel się cieszy.


avatar
witek70

10.06.2007 21:31

0

Ja ogólnie mam doła... Ide się coś napić bo nie zasnę ... Za zdrowie Roberta oczywiście


avatar
Leeloo

10.06.2007 21:33

0

a nie sądziecie że raczej Timo Glock ?? bardziej doświadczony


avatar
obi216

10.06.2007 21:34

0

Dzięki Opatrzności Robert wyszedł z tego tylko ze złamaną nogą. Wydaje mi się ,że wypadek nie był z winy Roberta.Wyglądało na to , jakby nie miał panowania nad bolidem - a raczej nie szaleje na torze i jest kierowcą opanowanym.


avatar
jaros69

10.06.2007 21:34

0

witek70 daj spokój nie pomaga próbowałem ( kilka razy)


avatar
Yaro

10.06.2007 21:36

0

Dobrze, że to tylko noga, wyglądało to o wiele gorzej


avatar
witek70

10.06.2007 21:37

0

Ja ogólnie mam doła... Ide się coś napić bo nie zasnę ... Za zdrowie Roberta oczywiście


avatar
jaros69

10.06.2007 21:38

0

wysyłam meila do jego menagera [email protected]


avatar
Vagon

10.06.2007 21:38

0

Ja myślę że najwcześniej wystartuje za 2-3 miesiące


avatar
glider

10.06.2007 21:39

0

Wiecie co wlaśnie oglądam wiadomości wypadek dzisiaj mieli nasi żużlowcy (i to lotniczy) Rune Holta i Golop, w rajdzie też jakiś wypade polaka i dotego Robert - ja chyba też idę się napić


avatar
witek70

10.06.2007 21:39

0

jaros69. Wiem, jest ciężko...


avatar
bartek-79

10.06.2007 21:40

0

Bardzo poważnie wyglądało ale całe szczęście że to tylko noga. A tyle nażekał na balans bolidu To cholerne BMW chciało zrobić Robertowi poważną krzywdę.Robert wracaj do zdrowia i jak najszybciej na tor. ZDRÓWKA


avatar
darkopinio

10.06.2007 21:42

0

trzymam kciuki za szybki powrot do zdrowia


avatar
DarkoF1

10.06.2007 21:42

0

Robert powracaj do zdrowia bo to teraz jest najważniejsze


avatar
Grossinho

10.06.2007 21:43

0

teraz BMW słabiej bedzie sie rozwijac bez roberta...


avatar
lukioo

10.06.2007 21:44

0

To przez Trulego Kubica wypadł z toru!!! Tam doszło do kontaktu...Robert pewnie chciał go wyprzedzić a Truli go przyblokował!!


avatar
matcial

10.06.2007 21:44

0

Robert, tylko TY sie teraz liczysz dla nas


avatar
Ash

10.06.2007 21:45

0

własnie przeczytałam ostatnie 5 minut życia Senny sekunda po sekundzie... Cholernie mnie to wzruszyło... Nie chciałm żeby takie coś spotkało tak młodego kierowcę jakim jest Robert...


avatar
raffar

10.06.2007 21:45

0

Oficjalna strona F1 podaje że doszło do kontaktu z Toyotą. Ja mam wrażenie że kierowca Toyoty wjechał pod przednie kolo RK.


avatar
grysiek

10.06.2007 21:49

0

Dokładnie lukio, na powtórce dokładnie widać odpadające częsci z bolidu Trulego a zarraz potem wylatujący w powietrze jak rakieta Robert. Po tem ląduje na beczce ustawionej przed bolidem Speeda a potem na bandzie od ktorej przeskakuje na druga stone toru robiac przy tym piruety. Wniosek - zawiodły hamulce albo lekki kontakt spowodował odpadniecie jakiejs czesci bolidu trullego od ktorej robert polecial.


avatar
zawit1

10.06.2007 21:49

0

Robert zawsze będziemy przy Tobie! Głowa do góry, trzymaj się Robert!!!


avatar
kirio

10.06.2007 21:49

0

Teraz to po rekonwalescencji musi jak najszybciej wrócić za kółko. Robert jeszcze nie raz pokaże że jest WIELKI


avatar
blue57

10.06.2007 21:49

0

jedyne co mi sie nasuwa to to, że mogło być gorzej... i to dużo gorzej.. naprawde zastanawiałem się czy Robert żyje. Po wypadku miałem już ten cały wyścig gdzieś... najważniejsze zdrowie Roberta... kocham gościa jak brata ... Wracaj do zdrowia !! :)


avatar
Johny

10.06.2007 21:50

0

nie ma zadnych watpliwosci Robertt zachaczyl o auto Toyotą ciekawe dlaczego i z czyjej winy ???? moim zdaniem bylo to auto RSCH,


avatar
zawit1

10.06.2007 21:50

0

cały wyścig poszedł w pizdu, typowanie w pizdu, szczęście w nieszcześciu że złamana noga


avatar
Johny

10.06.2007 21:51

0

nie ma zadnych watpliwosci Robertt zachaczyl o auto Toyotą ciekawe dlaczego i z czyjej winy ???? moim zdaniem bylo to auto RSCH,


avatar
matcial

10.06.2007 21:52

0

nie tylko Ty Blue57, kazdy z nas go kocha jak swojego brata


avatar
Polinejkes

10.06.2007 21:52

0

Oby nie mial urazu w psychice


avatar
jaros69

10.06.2007 21:52

0

Q-wa od zawsze nie lubiłem toyoty


avatar
grysiek

10.06.2007 21:52

0

Dokładnie lukio, na powtórce dokładnie widać odpadające częsci z bolidu Trulego a zarraz potem wylatujący w powietrze jak rakieta Robert. Po tem ląduje na beczce ustawionej przed bolidem Speeda a potem na bandzie od ktorej przeskakuje na druga stone toru robiac przy tym piruety. Wniosek - zawiodły hamulce albo lekki kontakt spowodował odpadniecie jakiejs czesci bolidu trullego od ktorej robert polecial.


avatar
witek70

10.06.2007 21:53

0

BMW po raz kolejny zatankowało do pełna bolid Kubicy, przez co musiał się zcierać z gorszymi bolidami i próbować je wyprzedzić. I tak to sie skończyło. Co innego ich niemiaszek, miał mało paliwa i ścigał się w mniejszym tłoku z lepszymi kierowcami...


avatar
jaros69

10.06.2007 21:53

0

sądzę, że jednak truli


avatar
grysiek

10.06.2007 21:54

0

Jeśli ktośjest zainteresowany to filmik moge udostepnic.


avatar
witek70

10.06.2007 21:55

0

wrzuc go na youtube


avatar
Mati_f1

10.06.2007 21:56

0

Spokojnie panowie, nie zapominajcie, że to Robert jechał z tyłu i to on uderzył w Ralfa. No i nie czepiajcie się BMW bo to się wydarzyło na prawie prostym odcinku. Nie wykluczone, że na wypadek złożyło się wiele czynników, ale głównej mierze to raczej wina kierowcy.


avatar
matcial

10.06.2007 21:56

0

grysiek wyslij go na mojego maila jak mozesz [email protected] z góry dzieki


avatar
roberto

10.06.2007 21:57

0

jestem z Robertem i jaksądzę już niedlugo będzie siedzial za sterem. Myślę że leczą podobnie jak w MotoGp a tam chlopaki z polamanymi rękami śmigają motorami. Robert nie strasz nas tak więcej. ZDROWIA, ZDROWIA I TYTULU !!!


avatar
obi216

10.06.2007 22:00

0

Całe te trzy dni - Robert musisz o nich zapomnieć ! I wracaj do zdrowia - jak najszybciej.


avatar
Wymiatak

10.06.2007 22:08

0

ewidentnie widac na filmie (gazeta.pl) że Trulli nie jechał normalnym torem czyli blokował Kubicę który miał z nim kontakt w wyniku którego odpadła lewa częśc spojlera podbiła koło i reszty chyba nie muszę komentowac wina Trullego a nie BMW, Trulli powinien ponieśc karę o mały włos a pochował by go.


avatar
Wymiatak

10.06.2007 22:09

0

ewidentnie widac na filmie (gazeta.pl) że Trulli nie jechał normalnym torem czyli blokował Kubicę który miał z nim kontakt w wyniku którego odpadła lewa częśc spojlera podbiła koło i reszty chyba nie muszę komentowac wina Trullego a nie BMW, Trulli powinien ponieśc karę o mały włos a pochował by go.


avatar
grysiek

10.06.2007 22:09

0

Jeśli ktośjest zainteresowany to filmik moge udostepnic.


avatar
matcial

10.06.2007 22:10

0

grysiek wyslij mi go jak mozesz to moj mail: [email protected]


avatar
przeor

10.06.2007 22:10

0

Wracaj do zdrowia i na tor no i zostaw te BMW bo bedzie zawsze pod górkę! Nie widze tam szans na normalne funkcjonowanie dla Naszego Roberta..


avatar
snaki

10.06.2007 22:15

0

Robert trzymam za ciebie kciuki dasz rade wracaj szybko do zdrowia.


avatar
matcial

10.06.2007 22:16

0

dzieki


avatar
Leeloo

10.06.2007 22:18

0

Ale nawet komentatorzy w polsacie twierdzą że Robert jest źle traktowany przez szefostwo BMW, nic z niczego się nie wzięło, tak jest i jeśli się nie zmieni będzie coraz gorzej, bo ile można być niewolnikem ?


avatar
witek70

10.06.2007 22:22

0

wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,4215083.html


avatar
f1luki

10.06.2007 22:26

0

Ale kwas wierze za bedzie dobrze Robert wracaj szybko do zdrowia i pokaz im wszystkim !!!


avatar
Disi

10.06.2007 22:31

0

Ja po ostatnich kwalifikacjach również dochodzę do wniosku że BMW nie jest idealnym miejscem dla Roberta. Zupełnie zdają się ignorować jego wskazówki i zdanie. Niemal w każdym GP ustawiają mu defensywną taktykę która się nie sprawdza-Robert jest szybkim kierowcą i fighterem. Nie doszukując się spiskowych teorii zwyczajnie uważam że BMW nie daje Robertowi 100% "siebie". Jestem świadom tego że Robert miał szczęście trafiając do takiego BMW(mógł przecież trafić do gorszego teamu co jeszcze bardziej utrudniło by mu karierę) ale BMW mogłoby być bardziej elastyczne w kwestii oczekiwań Roberta.


avatar
arek.jan

10.06.2007 22:32

0

Robert jest jedynym w stawce kierowcą jeżdżącym fair play tylko on stanął na czerwonym świetle w pit lane, ale gdyby tego nie zrobił wypadku mogło by nie być, jest mi naprawdę przykro z tego powodu, dwa miesiące przerwy to w przypadku Roberta masakra. BMW się nie popisało Nickowi dali bolid na 100% sprawny, oby nie okazało się że któryś mechanik namieszał w bolidzie Roberta...!!!


avatar
Leeloo

10.06.2007 22:40

0

Disi zwróć uwagę na współpracę Ferrari i Michaela Schumachera, w momencie kiedy przeszedl do Ferrari to byli oni średniakami w stawce, ale uwierzyli w swojego zawodnika i słuchali jego wskazówek co do budowania bolidu itp. kto jeśli nie kierowac jest najlepszym a może najważniejszym ogniwem w budowaniu bolidu, co z tego że tęgie glowy siedzą nad aerodynamiką, silnikiem jeżeli nie współpracują z kierowcą, a druga strona medalu to kierowca też musi chciec i UMIEĆ współpracować z inżynierami, po roku ferrari zaczęlo wygrywac wyścigi, i to jest to o co chodzi w tym sporcie pełna współpraca na lini kierowca - inżynierowie a nie tak jak w BMW tylko w jedną stronę, sądzę że gdyby do BMW przyszedł nawet MS i nie słuchaliby go to nigdy by nie osiągneli niczego.


avatar
Mati_f1

10.06.2007 22:40

0

Komentatorzy w Polsacie to dla mnie żadne autorytety. Oni swoje wiedzą i próbują to ludiom wcisnąć. Niby skąd oni mogą wiedzieć o sytuacji Roberta w BMW skoro on nic złego nie mówi o stosunku zespołu do niego. A to że skrytykuje strategię to oznacza że jest szczery a nie że zespół specjalnie go dusi.


avatar
wegles

10.06.2007 22:42

0

czy trulli zajechale droge robertowi? czy go zepchnal z toru??? Wydaje mi sie ze tak, ale moze sie myle...


avatar
Leeloo

10.06.2007 22:43

0

Mati_f1 ale rozmawiają z ojcem Roberta a on chyab kitu im nie wciska, fakt że on wszystkiego nie powie a oni wszystkiego powiedziec nie mogą ale to już inna bajka


avatar
witek70

10.06.2007 22:45

0

w...sport.pl/sport/1,65025,4215254.html


avatar
witek70

10.06.2007 22:47

0

w...sport.pl/sport/1,65025,4215254.html


avatar
arek.jan

10.06.2007 22:50

0

Trzymam kciuki za Ciebie Robert, bądź dzielny bo myślę że jak to tylko możliwe wystartuj ze śrubami w nodze.


avatar
Marti

10.06.2007 22:54

0

Powoli, nie ma jeszcze oficjalnego komunikatu ze szpitala o stanie zdrowia Roberta. Informacja o złamanej nodze pochodzi tylko od McLaren'a. Poczekajmy na oficjalny komunikat.


avatar
Leeloo

10.06.2007 22:56

0

jak mam dodać link do zdjęcia ????? bo znalazłem zdjęcie bardzo kontrowersyjne i prosiłbym o komentarz


avatar
matcial

10.06.2007 22:57

0

wpisz po prostu link w pole tekstowe (skopiuj go)


avatar
Leeloo

10.06.2007 22:58

0

kopiuje ale link się nie wyświetla !!


avatar
Leeloo

10.06.2007 23:00

0

mam zdjęcie gdzie kokpit Roberta jest tak rozbity że widać stopy !!! ale za cholere nie mogę dodac lika bo sie nie pojawia jak dodaje


avatar
Leeloo

10.06.2007 23:01

0

mam zdjęcie gdzie kokpit Roberta jest tak rozbity że widać stopy !!! ale za cholere nie mogę dodac lika bo sie nie pojawia jak dodaje


avatar
matcial

10.06.2007 23:11

0

mowisz o zdjeciach z onetu?


avatar
witek70

10.06.2007 23:14

0

wpisz link bez www


avatar
witek70

10.06.2007 23:18

0

wpisz link bez www


avatar
PieroPL

10.06.2007 23:18

0

"Robert Kubica miał makabrycznie wyglądający wypadek podczas wyścigu o Grand Prix Kanady. Jak poinformował wysłannik "Przeglądu Sportowego" do Montrealu, Robertowi Kubicy nic się nie stało. Według wcześniejszych informacji Polak miał doznać złamania nogi." Tylko szefowie McLarena podali przez radio ze RK zlamal noge a wszyscy to podchwycili, a to zaden oficjalny komunikat, poczekajmy co jutro powiedza, bo moze sie okazac cos zupelnie innego... oby tylko NA LEPSZE !!!


avatar
Tanis

10.06.2007 23:31

0

Czy onet to jedyne źródlo tej informacji. Oby była prawdziwa, ale on i piszą rozne rzeczy :(


avatar
bogdan

10.06.2007 23:36

0

Juz o tym pisalem, ale te zdjecia sa lepsze i dokladnie na kilku widac nogi autosport.com/gallery/photo.php/id/75917


avatar
sly

10.06.2007 23:48

0

trzymam kciuki za Roberta...wracajac do wypadku...przyjrzyjcie sie filmikowi moim zdaniem robert wpadl na jakas pozostalosc bolidu Coultharda ..podbilo mu przod do gory i nie mogl skrecic na luku...moim zdaniem wina organizatorow nie pokazali zoltej flagi jak Coulthard wypald z toru..


avatar
wegles

10.06.2007 23:50

0

sly, daj link do tego filmiku


avatar
sly

10.06.2007 23:55

0

wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,4215083.html


avatar
sly

10.06.2007 23:59

0

wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,4215083.html


avatar
rybenka

11.06.2007 00:03

0

tez odnioslem wrazenie ze bolid Roberta podskoczyl jeszcze na torze z powodu jakiegos elementu innego bolidu... swoja droga przedtem niefortunnie stracil kilka pozycji i z pewnoscia chcial szybko nadrobic


avatar
rybenka

11.06.2007 00:09

0

tez odnioslem wrazenie ze bolid Roberta podskoczyl jeszcze na torze z powodu jakiegos elementu innego bolidu... swoja droga przedtem niefortunnie stracil kilka pozycji i z pewnoscia chcial szybko nadrobic


avatar
wegles

11.06.2007 00:14

0

Initial reports suggesting that Kubica had suffered a broken leg or ankle have not been confirmed. to z oficjalnej strony. Rzeczywiscie bolid Roberta podskoczyl


avatar
glider

11.06.2007 00:15

0

Podbiło go na Toyocie Trullego który był przed nim- mnie się zdaje że Robert próbował przeisnąć się od strony bandy-ale to tylko spekulacje trzeba czekać na oficjalny komunikat


avatar
wegles

11.06.2007 00:16

0

mam jednak wciaz wrazenie ze trulli zajechal mu droge


avatar
wegles

11.06.2007 00:18

0

na pewno chcial wyprzedzic trullego po zewnetrznej. Sadzil ze trulli zjedzie do wewnetrznej zeby dobrze sie ustawic do zakretu. Ten jednak tego nie zrobil. przytrzymal go jeszcze chwile. o chwile za dlugo.specjalnie?


avatar
glider

11.06.2007 00:21

0

Z tego co wiem to kierowca który jedzie pierwszy wybiera tor jazdy


avatar
wegles

11.06.2007 00:21

0

trulli sie teraz tlumaczy, ze nie zajechal drogi Robertowi. Nie wierze!


avatar
glider

11.06.2007 00:22

0

Z tego co wiem to kierowca który jedzie pierwszy wybiera tor jazdy


avatar
wegles

11.06.2007 00:23

0

w takim razie ten kierowca wybral taki tor jazdy, zeby wyrzucic z trasy Roberta


avatar
glider

11.06.2007 00:25

0

Ten kierowca wybrał taki tor jazdy żeby obronić się przed Robertem czego skutek znamy - mnie to się też nie podoba ale nie można tak dokońca obwinić za wszystko Trullego


avatar
walerus

11.06.2007 09:52

0

Robert był 15sty - słabioza związana z wynikiem i cienkim bolidem nakazała mu szaleńczą jazdę - zaczął ryzykować i niestety.........


avatar
MarTum

17.02.2015 23:21

0

ABC TEST


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu